Výhody poistenia

Pre rôzne zariadenia

Poistite si nový mobil, notebook, hodinky či iné zariadenie zo štandardnej ponuky od Telekomu.

Výhodná cena

Poistenie s poplatkom už od 0 € mesačne, zahrnutým do faktúry za Telekom služby. Bez viazanosti.

Platíte len spoluúčasť

Pri riešení poistnej udalosti platíte len spoluúčasť bez nutnosti úhrady plnej sumy za opravu.

Celosvetová platnosť

Poistenie s územnou platnosťou kdekoľvek na svete. Pre súkromné aj firemné účely.

Zariadenie si môžete dopoistiť do 7 dní od jeho zakúpenia na call centre alebo do 90 dní na ktorejkoľvek pobočke Telekomu.

Poistenie kryje viaceré riziká

""

Poškodenie aj úplné zničenie

Poistenie kryje poškodenie alebo zničenie zariadenia pri jeho páde, náraze, manipulácii, utopení, obliatí tekutinou či skratom.

""

Odcudzenie

Poistenie vás kryje aj v prípade, ak o zariadenie prídete kvôli krádeži vlámaním, vreckovej krádeži alebo lúpežnému prepadnutiu.

""

Zneužitie SIM karty

Krytie sa vzťahuje aj na zneužitie SIM karty, ku ktorej môže prísť po odcudzení zariadenia, v ktorom bola vložená.

Je potrebné sa o poistené zariadenie riadne starať a dbať na to, aby poistná udalosť nenastala. Zariadenie používajte len na výrobcom stanovené účely.

Ponuka poistenia pre nové zariadenia

Výška mesačného poistného sa odvíja od cenovej hladiny zariadenia. Využite exkluzívnu ponuku k vybraným paušálom (od 32 €).

Cenové hladiny zariadenia
Štandardné poistné
K paušálu Komplet, Perfekt, Biznis M a L
K paušálu Nekonečno a Biznis XL
K paušálu Pro a Biznis XXL
Spoluúčasť
do 199,99 €
2,99 € / mes.
2,99 € / mes.
2,99 € / mes.
  • promotion  zadarmo
10 %, min. 20 €
od 200 € do 399,99 €
3,99 € / mes.
3,99 € / mes.
3,99 € / mes.
  • promotion  zadarmo
10 %, min. 20 €
od 400 € do 599,99 €
6,99 € / mes.
6,99 € / mes.
6,99 € / mes.
  • promotion  zadarmo
10 %, min. 20 €
od 600 € do 999,99 €
9,99 € / mes.
  • savings  7,00 € / mes.
  • savings  6,00 € / mes.
  • promotion  zadarmo
10 %, min. 50 €
od 1000 € do 1500 €
14,99 € / mes.
  • savings  7,00 € / mes.
  • savings  6,00 € / mes.
  • promotion  zadarmo
10 %, min. 50 €

Poistenie je možné uzatvoriť aj pre zariadenia s kúpnou cenou 1501-2500 €, pričom poistná suma takéhoto elektronického zariadenia je vo výške 1500 €.

Neprehliadnite

Pre určenie konkrétnej cenovej hladiny zariadenia sa posudzuje cena elektronického zariadenia s DPH, ktorá bola platná v deň nadobudnutia zariadenia a publikovaná v Cenníku neakciových zariadení. V prípade, že objednávka obsahuje viacero zariadení, akciová cena poistenia sa vzťahuje len na 1 zariadenie s najvyššou kúpnou cenou. Zmluvu je možné vypovedať kedykoľvek počas trvania zmluvného vzťahu. Poistiť si je možné nové zariadenie, ktorého neakciová cena je vyššia ako 1 € a je zakúpené k paušálom alebo iným vybraným službám od Telekomu.

Často kladené otázky

Poistná udalosť a zánik poistenia

V prípade poistnej udalosti

  • Pri poškodení, zničení zariadenia navštívte najbližšie Telekom centrum, ktoré zabezpečí opravu, vybavenie poistnej udalosti, poskytnutie náhradného zariadenia, bez nutnosti kontaktovať poisťovňu

  • Opravu zariadenia je možné vykonať aj samostatne, vo vami preferovanom servisnom stredisku, následne je potrebné hlásiť poistnú udalosť priamo v spoločnosti Generali Poisťovňa

  • Pri odcudzení podajte čo najskôr trestné oznámenie na polícii a požiadajte operátora o zablokovanie SIM karty, nahláste poistnú udalosť v spoločnosti Generali Poisťovňa

Doklady potrebné k šetreniu udalosti

  • Pri poškodení: v prípade opravy cez Telekom centrum nie sú potrebné žiadne doklady

  • V prípade opravy vo vami preferovanom servise: doklad o kúpe, doklad o obhliadke a faktúra zo servisu

  • Pri odcudzení: doklad o kúpe, potvrdenie o podaní trestného oznámenia, doklad o zablokovaní SIM karty do 24 hodín od krádeže

  • Pri zneužití SIM karty: výpis hovorov, správ alebo dátových prenosov vystavený mobilným operátorom a taktiež potvrdenie o podaní trestného oznámenia

Zánik poistenia

  • Poistenie je dojednávané na dobu určitú a to 24 mesiacov. Po uplynutí 24 mesiacov poistenie automaticky zaniká, nie je potrebné ho vypovedať

  • Zmluvu je možné vypovedať kedykoľvek počas trvania zmluvného vzťahu

  • Poistenie zaniká automaticky v prípade, že si zákazník prenáša telefónne číslo k inému mobilnému operátorovi

  • Poistenie taktiež zaniká pri totálnej škode zariadenia, kedy je zákazníkovi vyplatené poistné plnenie zodpovedajúce časovej hodnote zariadenia vo výške zníženej o poistné do konca poistného obdobia