Získajte kontrolu nad Apple zariadeniami a objednajte si službu Apple DEP priamo v Telekome

Viac o Apple DEP
iconSpolupráca Apple a Telekom

Služba Apple DEP v Telekome

Kúpili ste si v Telekome firemné telefóny Apple? Aktivujte si k nim bezplatnú službu Apple Device Enrollment Program (službu Apple DEP), vďaka ktorej môžete centrálne riadiť ich správu a nastavenia.

Konfigurácia viacerých zariadení naraz

Bezkontaktná konfigurácia

Zariadenia pred odovzdaním zamestnancom už nemusíte ani vybaľovať! S online službou Apple DEP môžete hromadne, z jedného miesta, zaregistrovať zariadenia, udeliť užívateľské prístupy a prednastaviť požadované aplikácie.

Efektívne spravovanie na diaľku

Ochrana firemných dát

Spravované zariadenia môžete kedykoľvek nájsť, zamknúť alebo kompletne vymazať. Apple DEP zároveň umožňuje diaľkové monitorovanie a nastavenie firemnej bezpečnostnej politiky s využitím hesiel alebo biometrie.

Nielen na firemné účely

Work-Life balance

Doprajte svojim zamestnancom benefit v podobe firemného iPhonu aj na súkromné účely. Firemné dáta je možné od súkromných oddeliť na úrovni jednotlivých aplikácií, čím je zachovaná bezpečnosť dát aj súkromie zamestnancov.

Organizujeme zbierku pre Banskú Štiavnicu

Vyberte si Apple zariadenia u nás

Vyberte si z našej ponuky vybrané iPhony a využívajte na nich výhody služby Apple DEP. Zariadenia si môžete zakúpiť v neakciovej cene a využiť dotáciu, pokiaľ využívate mobilnú rámcovú zmluvu T-Biznis Flex/MT Professional Plus Classic/Magenta Mobile alebo akciovej cene s našimi Biznis paušálmi či Biznis NETom.

Postup objednania služby Apple DEP v Telekome

Vašu objednávku radi vybavíme, ak ste nákup iPhonov zrealizovali u nás ako firemný zákazník alebo vzdelávacia organizácia.

Chcem si objednať službu Apple DEP ako:

Firemný zákazník

Vzdelávacia organizácia

1

Registrujte svoju spoločnosť na stránkach Apple

Zaregistrujte svoju spoločnosť a akceptujte podmienky spoločnosti Apple, a tým získate identifikáciu pre svoju spoločnosť - tzv. „ID organizácie“.

2

Požiadajte o službu Apple DEP v Telekome

Kontaktujte našu bezplatnú biznis linku na 0800 123 500 alebo svojho obchodného zástupcu.

info

Podmienkou pre plnú funkčnosť služby Apple DEP je mať zriadenú službu pre správu mobilných zariadení (MDM). Túto službu vám takisto vieme zabezpečiť a poskytovať v Telekome.

Často kladené otázky

  • Pre ktoré zariadenia Apple môžem požiadať o podporu Služby Apple DEP v Telekome?
    Pre vybrané mobilné telefóny značky Apple s iOS 7 alebo novšou verziou iOS. Zároveň musí byť splnená podmienka, že tieto zariadenia Apple boli zakúpené v sieti Telekomu.
  • Ako si môžem objednať podporu Služby Apple DEP a koľko stojí?
    Podpora Služby Apple DEP je zákazníkom poskytovaná bezplatne a zákazník o ňu môže požiadať telefonicky na bezplatnom telefónnom čísle 0800 123 500, prípadne kontaktovaním svojho obchodného zástupcu alebo osobnou návštevou ľubovoľného Telekom Centra.
  • Podľa akého kritéria si mám vybrať webový portál Apple na registráciu svojej spoločnosti, aby som získal ID organizácie?
    Apple Business Manager je webový portál pre firemných zákazníkov v postavení právnickej osoby, fyzickej osoby podnikateľa alebo osoby vykonávajúcej slobodné povolanie. Registráciu aj postup zákazník získa na stránke spoločnosti Apple Apple Business Manager Registrácia.

    Apple School Manager je webový portál pre vzdelávacie organizácie s akreditáciou - verejné a súkromné školy, vysoké školy, univerzity. Registráciu a postup zákazník získa na stránke spoločnosti Apple Apple School Manager.
  • Ako zistím, že na zariadeniach Apple prebehla registrácia Služby Apple DEP úspešne?
    Zákazník je o úspešnej registrácii zariadenia/zariadení značky Apple notifikovaný na e-mailovú adresu, ktorú má definovanú v ABM/ASM, a to priamo spoločnosťou Apple. Maximálny čas registrácie zariadenia/zariadení Apple do ABM/ASM je do 24 hodín.
  • Čo znamená Správa mobilných zariadení (MDM)? Musím ju využívať, ak si chcem objednať Službu Apple DEP?
    MDM – Mobile Device Management (služba) je softvérové riešenie inštalované na strane zákazníka, ktoré umožňuje správcom IT kontrolovať, zabezpečovať a nastavovať firemné politiky na smartfónoch, tabletoch a iných koncových zariadeniach. Prepojenie tejto služby („tohto riešenia“) s webovým rozhraním ABM/ASM umožní pri ďalších objednávkach zariadení automatickú registráciu. V prípade, ak zákazník nemá zriadenú službu MDM a zakúpi si Apple HW so Službou Apple DEP, tak vo webovom rozhraní ABM/ASM získa len prehľad o tomto HW bez dodatočných funkcionalít, ktoré Služba Apple DEP ponúka.
  • Kde nájdem informácie o podmienkach poskytovania podpory Služby Apple DEP?
    Informácie o podmienkach poskytovania podpory Služby Apple DEP (Device Enrollment Program) spoločnosťou Slovak Telekom, a. s. nájdete tu.