Majte svoju Wi‑Fi pod kontrolou s Magio Internetom

Vybrať internet so službou Wi‑Fi Manager Viac o Wi‑Fi Manager

Overte sa a spoznajte ponuku pre vás

 
Chcem predĺžiť / dokúpiť službu
Zvoľte, ak už na svojej adrese máte Internet, Televíziu či Pevnú linku
 
 
Chcem novú službu
Zvoľte, ak na adrese ešte nemáte Internet, Televíziu ani Pevnú linku
 

Pre overenie zadajte ID služby (v prípade pevnej linky telefónne číslo)

Overiť

ID služby je identifikátor, ktorý nájdete v Telekom appke alebo vo faktúre. Ak máte viac Magio služieb, zadajte len jedno ID ktorejkoľvek z týchto služieb.

Náhľad ID v Telekom appke Náhľad ID vo faktúre

Ak si chcete aktivovať novú službu, overte adresu, na ktorej chcete službu zriadiť

 
 
 

Vyberte si služby podľa seba

 
 
 
 
magenta one
 
 

Varianty Magio Internetu

Všetky uvedené ceny sú vrátane DPH a s viazanosťou na 24 mesiacov.

Predbehnite sa v rade!
Zavoláme vám s ponukou len pre vás.
Zavolajte mi

Limitovaná ponuka akciových zariadení

K Magio Internetu si môžete vybrať jedno zo zariadení z našej akciovej ponuky. Ponáhľajte sa, skladové zásoby sa míňajú!

Načítať ďalšie zariadenia

Spravujte svoj internet v Telekom aplikácii s bezplatnou službou Wi-Fi Manager

Majte prehľad o pripojených zariadeniach, zdieľajte heslo k Wi-Fi jednoducho cez QR kód alebo nastavte časové pravidlá pre zariadenia, ktorým chcete pozastaviť internet. So službou Wi-Fi Manager máte svoju domácnosť pod kontrolou jednoducho cez Telekom aplikáciu.


Viac o službe Wi-Fi Manager

Čím viac služieb v Magenta 1 máte, tým viac výhod získate

S Magenta 1 automaticky získate zľavu 10 % na vybrané služby, ktorú môžete vymeniť jednoducho online za lákavé benefity, na ktoré vám dáme kredit v dvojnásobnej výške zľavy. Stačí, ak máte kombináciu aspoň dvoch služieb: paušál, internet, TV či pevná linka.


Zistiť viac o Magenta 1
wow-wifi

Wow Wi-Fi v každom kúte domácnosti

S Wow Wi-Fi budete mať rýchle a stabilné Wi-Fi pokrytie všade tam, kde potrebujete. Objednajte si službu k nášmu optickému internetu aj vy.

Viac o Wow Wi-Fi
Záložný-internet

Záložný internet v mobile zadarmo

Zostaňte v spojení s blízkymi aj v prípade nečakaného výpadku Magio Internetu a pri poruche Magio Televízie sledujte vysielanie s Magio TV cez internet. Výpadok môžete nahlásiť cez chat v Telekom appke a následne aktivovať bezplatný Záložný internet v mobile na vami vybrané mobilné číslo od Telekomu. Získate neobmedzené dáta na 48 hodín, ktoré môžete navyše zdieľať cez hotspot a pripojiť k internetu aj ďalšie svoje zariadenia.


Viac info

Často kladené otázky

  • Čo znamená inštalácia technikom?
    Inštalácia technikom zjednodušene znamená, že technik spojazdní u vás službu, čiže inštaláciu zásuvky ako aj zapojenie zariadení vykoná on. V tomto prípade môžete službu využívať hneď, resp. po malej chvíli od odchodu technika.
  • Aké presne aktivity vykonáva technik v prípade inštalácie technikom?
    • Pripojenie koncového zariadenia do zásuvky.
    • V prípade televízie pripojenie prvého Magio Boxu.
    • Prepojenie zariadení káblom, ak ide o rôzne miestnosti/poschodia a nutné vŕtanie.
    • Prichytenie kábla o stenu, zatiahnutie do externých chráničiek, voľné položenie na podlahu/za nábytok /do zákazníkom otvoreného podhľadu, začistenie stôp (bez maľovania).
    • Ak je druhý Magio Box v prípade televízie alebo PC v prípade internetu v inej miestnosti ako router, zákazník má možnosť použiť Powerline.
  • Ako si mám aktivovať Magio TV, ak som túto službu ešte nikdy nepoužil?
    Služba Magio TV je určená každému, kto chce sledovať televízne programy vo svojom mobile, tablete alebo počítači. Pre zákazníkov Magio Televízie (v pevnej sieti alebo cez satelit) je Magio TV zadarmo. V prípade, ak nemáte službu aktívnu, viete si ju aktivovať prostredníctvom bezplatnej Zákazníckej linky na čísle 0800 123 456 alebo v ktorejkoľvek predajni Telekomu. Po aktivácií dostanete SMS s prihlasovacími údajmi. Televíziu tak môžete pozerať prostredníctvom počítača (internetový prehliadač Chrome) alebo mobilu či tabletu (iOS alebo Android). Do mobilu alebo tabletu je potrebné stiahnuť si aplikáciu z Google Play alebo App Store. Následne si môžete vybrať z dostupných balíčkov a službu si jednoducho objednať.
  • Bude musieť technik vŕtať v mojom byte alebo dome?
    Pre využívanie služby potrebujete mať v byte nainštalovanú zásuvku, tzv. koncový bod siete. Ak zásuvku podľa technológie v byte máte, nebude potrebné nič inštalovať ani vŕtať. V opačnom prípade bude potrebné, aby sa technik s káblom, či už metalickým alebo optickým, dostal do bytu alebo domu. Znamená to, že prevŕta prieraz k najbližšej elektrickej zásuvke, aby zriadil koncový bod siete. Technik vždy však hľadá najjednoduchšiu a pre zákazníka najmenej „bolestivú“ cestu, ako službu zriadiť.
Prejsť do Wiki