Pre rýchlejšie vybavenie vašej požiadavky uveďte, prosím, v žiadosti nasledujúce údaje, ktoré nájdete v Telekom aplikácii, vo faktúre, na zmluve:
- meno a priezvisko, posledné 4 číslice z rodného čísla, kód adresáta - ak máte služby napísané na rodné číslo
- názov spoločnosti, IČO, kód adresáta - ak máte služby napísané na IČO
Napíšte nám
Máte otázku, sťažnosť či pripomienku? Vyberte oblasť, ktorej sa vaša otázka týka a pošlite nám správu.
Najčastejšie otázky
- Ako zistím výšku kreditu na svojej dobíjacej karte, alebo jej platnosť?
SIM karta a úvodný kredit sú platné 90 dní odo dňa jej aktivácie. Následne sú SIM karta a kredit platné 12 mesiacov od posledného dobitia kreditu.
Výšku a platnosť kreditu najrýchlejšie zistíte v aplikácii Telekom. Stačí sa prihlásiť s číslom svojej dobíjacej karty alebo si ho do aplikácie pridať podľa návodu.
Informácie o aktuálnej výške vášho kreditu na dobíjacej karte a jej platnosť zistíte zavolaním na bezplatnú linku 12350, voľba 1 a 3. Zároveň si na tejto linke pod voľbou 3 a 4 môžete aktivovať potvrdzujúce SMS o zmene kreditu. Po prijatí alebo odoslaní spoplatneného hovoru, po dobití kreditu, po odoslaní spoplatnenej SMS správy alebo po uskutočnení dátového prenosu vám pošleme SMS správu o zmene kreditu.
Zostávajúcu výšku kreditu si môžete kedykoľvek jednoducho overiť aj prostredníctvom svojho telefónu:- zadajte kód *111#
- odošlite ako hovor (zeleným tlačidlom)
- na displeji telefónu sa vám po chvíli zobrazí aktuálna výška vášho kreditu, platnosť kreditu a platnosť karty
- služba je dostupná a bezplatná aj z roamingu
-
Akú platnosť má kredit pri viacnásobnom dobití?
Pri dobitiach s rôznou dĺžkou platnosti kreditu platí vždy posledná najdlhšia platnosť pre celý kredit na karte.
Platnosť kreditu je 12 mesiacov bez ohľadu na výšku a spôsob dobitia kreditu
-
Ako sa dozviem, že mi končí platnosť kreditu?
Notifikačnou SMS správou, ktorú vám automaticky pošleme 5 dní pred vypršaním platnosti kreditu. Prípadne si platnosť vášho kreditu môžete overiť aj na bezplatnej linke 123 50 voľby 1 - 3.
-
Môžem si eSIM pomocou QR kódu stiahnuť do viacerých zariadení?
Nie, konkrétny eSIM profil je možné stiahnuť iba do jedného zariadenia. Akonáhle je eSIM profil stiahnutý do zariadenia, nie je možné ho opätovne stiahnuť cez QR kód do žiadneho iného zariadenia, a to ani v prípade, ak bol eSIM profil v pôvodnom zariadení vymazaný.
-
Budem môcť využiť službu VoLTE aj keď môj mobil nebol zakúpený v Telekome?
Áno. Službu VoLTE budete môcť využiť akonáhle výrobca vášho mobilu sprístupní podporu technológie VoLTE aj pre verzie telefónov určené pre predaj mimo Telekomu. Toto môže nejaký čas trvať, keďže výrobca bude musieť zaručiť správnu funkčnosť telefónu v sieťach všetkých poskytovateľov VoLTE na Slovensku. Časový harmonogram je preto v kompetencii výrobcu Vášho telefónu. Sledujte prosím informácie o aktualizáciách operačného systému svojho mobilného telefónu.
-
Čo sa stane, keď sa počas hovoru (VoLTE) dostanem mimo dosahu LTE siete?
Hovor sa nepreruší. Plynule prejde do bežného hovoru v 2G/3G sieti.
-
Umožňuje Telekom využitie eSIM s hodinkami od Apple alebo Samsung?
Hodinky Apple Watch SE, S5 a S6 (verzie s podporou eSIM) stiahnutie eSIM profilu zatiaľ pre región Slovenskej republiky nepodporujú. V tomto prípade je podpora podmienená rozhodnutím výrobcu hodiniek a zároveň podporou niektorých ďalších sieťových funkcionalít na strane operátora. S týmito hodinkami sa zákazník do slovenskej mobilnej siete nepripojí, a to ani v prípade, ak si Apple Watch zakúpi v zahraničí a použije eSIM zahraničného operátora.
V prípade hodiniek od spoločnosti Samsung alebo Huawei, ktoré majú podporu eSIM a sú/budú zaradené do ponuky Telekomu, je možné využitie týchto hodiniek s eSIM kartou od Telekomu, t.j. je možné stiahnuť do nich eSIM profil a byť s nimi pripojený v mobilnej sieti nezávisle od spárovaného mobilného telefónu. Pre eSIM kartu v hodinkách však platí, že je na nej aktivované samostatné telefónne číslo (iné ako na SIM v telefóne) so samostatným paušálom (mesačný program alebo predplatená karta).
-
Môžem si eSIM kartu aktivovať aj k predplatenej karte?
Áno, eSIM je možné využiť k ľubovoľnému mesačnému programu služieb, k Mobilnému internetu, Zdieľaniu dát z paušálu a tiež aj k predplateným kartám (Predplatenka, Easy, Juro).
-
Prečo mi prišla zamietavá odpoveď na aktivačnú SMS?
Ak ste dostali zamietavú odpoveď, tak nespĺňate podmienky pre aktiváciu služby VoLTE. VoLTE zatiaľ nie je dostupné pre zákazníkov s predplatenou službu. Dôvodom môže byť tiež nepodporovaný telefón, alebo neaktuálny softvér. Robíme všetko pre to, aby sme službu VoLTE sprístupnili všetkým zákazníkom bez obmedzení.
-
Chcem používať nositeľnú elektroniku (napr. eSIM hodinky) a súčasne aj mobilný telefón tak, aby obe zariadenia mali rovnaké telefónne číslo. Je to možné?
Nie, GSM štandardy pre eSIM bez ďalších opatrení neumožňujú prevádzkovanie viacerých mobilných zariadení aktívnych súčasne pod rovnakým telefónnym číslom, takže v súčasnosti táto služba v sieti Telekomu nie je k dispozícii.
-
Ako si najrýchlejšie dobijem dobíjaciu kartu?
Dobíjaciu kartu si môžete dobiť viacerými spôsobmi - cez Telekom aplikáciu, z mesačného programu, cez internet, Facebook aj aplikáciu Viamo, dobíjacím kupónom, cez bankomat, POS terminály, na pošte, v zberniach Tiposu aj v Telekom centrách. Všetky možnosti dobitia kreditu dobíjacej karty a návody nájdete na tejto stránke.
-
Meno stránky
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
Ceny bez DPH Ceny s DPH€+jednorazovo€mesačne -
Meno stránky
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
- ks€/mesačne
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
- ks€/mesačne
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
-
-
-
-
- SMS bola overená.
- E-mail bol overený.
-
- Statický text
-
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
-
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
-
-
-
-
-
-
-
-