MetLife

Spoznávajte svet bez starostí s našim cestovným poistením

Získať cestovné poistenie
Spolupráca MetLife a Telekom

Užite si vzácne okamihy

Vychutnajte si zážitky s pocitom bezpečia a istoty na svojich cestách, pretože my tam budeme s vami. Naše nové cestovné poistenie v spolupráci so spoločnosťou MetLife vám zabezpečí poistnú ochranu pred nepredvídateľnými životnými situáciami na vašich dovolenkách, výletoch a cestách v zahraničí už od 2,00 € mesačne.

Celoročné poistenie Individual bez starostí

2,00 € / mesačne

Celoročné poistenie je flexibilné a cenovo výhodné. Platí na celom svete (okrem SR) na obdobie 12 mesiacov s automatickým obnovením na ďalší rok. Môžete ho využiť na neobmedzený počet ciest, napríklad na dovolenky alebo nákupy v zahraničí. Maximálna dĺžka jednej cesty je 90 dní.

Získať celoročné cestovné poistenie

Rodinné cestovné poistenie Family

3,00 €/mes.

Program je cenovo výhodnejší a každý člen je krytý na rovnaké limity. Nie je nutné nahlasovať mená poistených osôb a rodinní príslušníci môžu cestovať aj samostatne. Poistné krytie platí pre rodinných príslušníkov, deti vo veku od 3 mesiacov alebo osoby žijúce na jednej adrese.

Získať rodinné cestovné poistenie

Aké riziká kryje cestovné poistenie?

Poistné krytie Poistný program / poistné sumy pre Individual a Family
(každý člen je krytý na rovnaké limity)
Standard
Liečebné náklady
a súvisiace výdavky
Liečebné náklady / výdavky 150 000 €
Náklady na stomatológa 200 €
(max. 100 € / zub)
Asistenčné služby Áno
Smrť následkom úrazu 15 000 €
Trvalá invalidita 15 000 €
Núdzová evakuácia 15 000 €
Repatriácia pozostatkov 15 000 €
Zodpovednosť za škodu Strata alebo poškodenie cudzieho majetku 15 000 €
Zranenie spôsobené inej osobe vrátane následnej smrti 15 000 €
Núdzové vycestovanie člena rodiny max. 750 € ,
max. 10 nocí, max. 50 € / noc
Batožina - strata, krádež a poškodenie max. 1 500 € ,
max. 500 € / taška
Omeškanie batožiny max. 1 500 € ,
max. 50 € na 12 hodín
Osobné doklady - strata, krádež a poškodenie max. 150 €
Extrémne športy Nie
Služobná cesta Nie

Aktiváciou počas akciového obdobia zákazník získava zvýhodnené krytie na celé ďalšie trvanie zmluvy.

icon

Poistenie je poskytované v spolupráci so spoločnosťou MetLife a je určené pre fyzickú osobu vo veku 18 až 69 rokov. V prípade cudzinca je nutné, aby mal/a povolenie na pobyt na území Slovenskej republiky.

Vo vlastnom záujme si pred každou cestou overte, či ja vami vybraná krajina vhodná na pobyt, resp. dovolenku. Podrobné informácie nájdete na stránke Ministerstva zahraničných vecí SR.

Získajte cestovné poistenie

Cestovné poistenie si môžete jednoducho aktivovať viacerými spôsobmi. Pre zákazníkov s paušálom je k dispozícii možnosť aktivácie cez SMS. Ostatní záujemcovia môžu požiadať o cestovné poistenie cez Zákaznícku linku alebo osobne v ľubovolnom Telekom Centre.

  • icon
    Mám paušál

    Aktivácia poistenia Individual cez SMS

    Poistenie si je možné aktivovať zaslaním SMS na čislo 12 323 s textom POISTENIE INDIVIDUAL ZAP

  • icon
    Mám paušál

    Aktivácia poistenia Family cez SMS

    Poistenie si je možné aktivovať zaslaním SMS na čislo 12 323 s textom POISTENIE FAMILY ZAP

  • icon
    icon 0800 123 456

    Aktivácia cez Zákaznícku linku

    V prípade potreby si môžete poistenie aktivovať aj cez Zákaznícku linku - naši zamestnanci vám ochotne pomôžu.

  • icon

    Aktivácia v Telekom Centre

    Pokiaľ máte záujem aktivovať si cestovné poistenie osobne, sme vám k dispozícii v ktoromkoľvek Telekom Centre.

Poistenie si môžete deaktivovať zaslaním SMS na číslo 12 323 s textom POISTENIE INDIVIDUAL VYP [ID služby]* alebo POISTENIE FAMILY VYP [ID služby]* (platí len pre zákazníkov s paušálom od Telekomu).

Ak máte aktivovaných viac poistení, o deaktiváciu konkrétneho poistenia požiadate zaslaním SMS na číslo 12 323 v tvare POISTENIE VYP [ID služby]*
ID služby pre Cestovné poistenie nájdete vo faktúre vystavenej po 8.8.2024 alebo aj v SMS odpovedi po aktiváciách (po 27.8.2024)

* nahradené údajom vášho ID služby Cestovného poistenia z faktúry

Nahlásenie poistnej udalosti

Pri nahlásení poistnej udalosti je nutné operátorovi uviesť meno a priezvisko, rodné číslo a adresu trvalého pobytu poistenej osoby.

V prípade lekárskeho ošetrenia uveďťe aj kontakt na ošetrujúceho lekára, popis poistnej udalosti a dôvod ošetrenia alebo hospitalizácie.

Asistenčná služba MetLife vám je k dispozícii v slovenskom a českom jazyku na tel. čísle +421 220 510 813

icon+421 220 510 813

Dokumenty na stiahnutie

Podrobné podmienky poistenia nájdete v nasledujúcich dokumentoch:

Poistná zmluva

Stiahnuť PDFPDF | 27.06.2023 | 193 kB

Prehľad poistného krytia

Stiahnuť PDFPDF | 27.06.2023 | 194 kB

Prihláška do poistenia

Stiahnuť PDFPDF | 27.06.2023 | 189 kB

Akciové krytie rizík Magenta Moments 7.2. - 31.3.2024

Stiahnuť PDFPDF | 07.02.2024 | 122 kB

Informácie podľa zákona č.186/2009 Z.z. o finančnom sprostredkovaní

Stiahnuť PDFPDF | 27.06.2023 | 116 kB

Poistné podmienky

Stiahnuť PDFPDF | 27.06.2023 | 430 kB

Verejný prísľub

Stiahnuť PDFPDF | 27.06.2023 | 191 kB

Cestovné poistenie - akcia leto 2024

Stiahnuť PDFPDF | 18.09.2024 | 193 kB

Často kladené otázky

  • Potrebujem cestovné poistenie, keď idem na 2 dni do Českej republiky alebo do Rakúska?
    Áno, potrebujete cestovné poistenie, čokoľvek sa vám môže stať aj cestou k našim susedom. Nespoliehajte sa na to, že keď si niečo zlomíte, podarí sa vám doraziť na Slovensko. Môže vás zastihnúť nepríjemná zlomenina, ktorá prevoz neumožní. Pokiaľ nebudete poistený, môže sa vám dovolenka alebo výlet za nákupmi predražiť.
  • Ako mám postupovať, keď potrebujem v zahraničí zdravotnú starostlivosť? Budem sa vedieť dohovoriť s asistenčnou službou?
    Vždy kontaktujte asistenčnú službu a riaďte sa jej pokynmi. Asistenčná služba je k dispozícii nonstop v slovenskom alebo českom jazyku.
  • Musím si poplatky za ošetrenie v zahraničí zaplatíť sám a preplatí mi ich potom poisťovňa?
    Vždy je najlepšie najskôr zavolať na asistenčnú službu, kde vám poradia, kam sa dostaviť na ošetrenie a hneď sa s nimi dohodnete na podmienkach platby. V prípade akýchkoľvek menších úhrad za ošetrenie poisťovňa preplatí všetky vzniknuté náklady. Vo všeobecnosti platí, že poisťovňa zabezpečí bezhotovostný prevod priamo zmluvnému lekárskemu zariadeniu.
  • Platí mi cestovné poistenie kdekoľvek na svete?
    Cestovné poistenie zabezpečuje poistnú ochranu celosvetovo, okrem krajín, ktoré sú uvedené vo výlukách v poistných podmienkach. Pred cestou je dobré navštíviť stránku www.mzv.sk, kde sú uvedené presné obmedzenia krajín, do ktorých sa občanom SR neodporúča cestovať.
  • Je nejaké vekové obmedzenie na uzatvorenie cestovného poistenia?
    Poistenie môže byť poskytované osobám vo veku od 3 mesiacov do 70 rokov, poistenie je platné vždy do konca kalendárneho mesiaca, tzn. ak dovŕšite vek 70 rokov napr. 15. 7., poistený budete ešte do 31. 7.
  • Koľko detí je možné poistiť v programe FAMILY?
    Do poistného programu FAMILY patria všetky deti poisteného, ktoré nie sú v plnom pracovnom pomere a ktoré sú vo veku od 3 mesiacov do dovŕšenia veku 18 rokov, nie sú v stave manželskom, nemajú deti a sú priamo závislé na starostlivosti a podpore poisteného.
  • Je možné uzatvoriť si cestovné poistenie, program FAMILY, aj keď nežijeme v manželskom zväzku, vyžaduje METLIFE potvrdenie o spolužití?
    Za poistenú osobu sa považuje aj družka/druh, za ktorého bolo zaplatené poistné. METLIFE nevyžaduje v prípade poistnej udalosti potvrdenie o spolužití.
  • Prečo si mám kúpiť cestovné poistenie, keď mám Európsky preukaz zdravotného poistenia?
    Európsky preukaz zdravotného poistenia pokrýva len liečebné náklady. Hospitalizácia, preprava na Slovensko v prípade vážneho zranenia (repatriácia), asistenčná služba, poistenie batožiny, zodpovednosti alebo úrazové poistenie už je vecou cestovného poistenia. Čiastky za prevoz alebo pobyt v nemocnici môžu byť aj v Európe veľmi vysoké, preto je dobré pred cestou si uzatvoriť cestovné poistenie.