
Aplikačný obchod
Vyberte si aplikáciu, ktorú pre váš biznis práve potrebujete.
Zoznámte sa s našou širokou ponukou aplikácií a vyberte si službu, ktorú pre svoj biznis práve potrebujete.
Ak už naše aplikácie využívate, spravujte si ich pohodlne na portáli Moja firma.
Vyberte si z našej ponuky služieb

Microsoft 365
Microsoft 365 obsahuje množstvo aplikácií a nástrojov pre zvýšenie Vašej produktivity.
Office 365
Kompletný plán balíka Office 365 ponúka aplikácie pre inštaláciu do počítača: Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook (všetky dostupné aj online), Publisher, Access, profesionálnu mailovú službu Exchange Online a online úložisko OneDrive for Business s kapacitou 1 TB.
Počet licencií v organizácií je limitovaný na max.300 užívateľov. Každý užívateľ môže licenciu využívať na 5 PC/Mac a až na 5 mobilných zariadeniach ako tablet či smartfón zariadeniach (Android/iOS/Windows).
Exchange Online (Plan1) vám sprístupní mailovú schránku s kapacitou 50 GB na 1 používateľa a umožní zvoliť si e-mailovú adresu s vlastnou doménou. V rámci firmy môžete zdieľať spoločnú databázu kontaktov, aby každý zamestnanec mal vždy poruke aktuálne údaje a mohol sledovať a rezervovať využívanie zdrojov (mítingové miestnosti, projektory, služobné autá a pod.).
Zorganizovať míting už bude jednoduché vďaka zdieľaným kalendárom v Outlooku, či videohovorom cez Microsoft Teams.
K dispozícií máte 1 TB dátového priestoru (na 1 používateľa) v službe OneDrive for Business pre efektívnu spoluprácu s kolegami či obchodnými partnermi. Dokumenty môžu upravovať viacerí užívatelia v jednom čase.
V balíku služieb O365 Business Premium nájdete aj objednávací online systém Microsoft Bookings.
Viac informácií o Microsoft Office 365 a možných pracovných nástrojoch..
Microsoft 365 Business Premium
V rámci licencie Microsoft 365 Business Premium máte k dispozícii správu zariadení, pomocou ktorej viete kontrolovať bezpečnostné nastavenia vyžadované vašou spoločnosťou a zamedziť strate údajov a ich prípadnému zneužitiu. Správa zariadení je aplikovateľná na iOS, Android aj WindowsPhone mobilné zariadenia a takisto na správu PC s Windows 10 PRO verziou.
S Microsoft Business taktiež získate možnosť prechodu na Windows 10 PRO na Vašich firemných PC, vďaka čomu si zabezpečíte aktuálny operačný systém pre všetky firemné PC. Celkový prehľad funkcií, ktoré Vám ponúka Microsoft 365 v porovnaní s funkciami Office365 Business Premium nájdete v tabuľke nižšie.
Cenník
Variant Office 365 | Max. počet užívateľov | Cena / mesiac |
---|---|---|
Office 365 Business Essentials | 300 | 3,80 EUR bez DPH |
Microsoft 365 Business Standard | 300 | 9,60 EUR bez DPH |
Microsoft 365 Business Standard Trial | 25 | 0,00 EUR bez DPH |
Microsoft 365 Business Premium | 300 | 16,90 EUR bez DPH |
Microsoft 365 Business Premium Trial | 25 | 0,00 EUR bez DPH |
Office 365 Business | 300 | 8,80 EUR bez DPH |
Office 365 ProPlus | neobmedzene | 12,80 EUR bez DPH |
Overte si dostupnosť domén pre službu pre vaše Microsoft cloudové služby.

SMARTBILL
Aplikácia, určená pre firemných zákazníkov, umožňuje spracovanie faktúr za mobilné služby a prepočítavanie prevádzky mobilných služieb.
Aplikácia SmartBill
Aplikácia SmartBill je určená pre firemných zákazníkov, ktorí používajú mobilné hlasové služby od spoločnosti Slovak Telekom,a.s. a umožňuje spracovanie faktúr za mobilné služby a prepočítavanie prevádzky mobilných služieb.
Výsledkom tohto spracovania môžu byť napríklad detaily o prevádzke (podrobné výpisy) za mobilné služby, vrátane zohľadnenia už dohodnutých zliav resp. špecifických podmienok pre danú spoločnosť:
- na úroveň spoločnosti ako celku, alebo
- až na úroveň jednotlivých používateľov (zamestnancov).
Aplikácia pracuje len s údajmi za už ukončené zúčtovacie obdobia (za tie zúčtovacie obdobia, za ktoré už boli vystavené faktúry). Nevie pracovať s aktuálnou (online) spotrebou jednotlivých telefónnych čísel za ešte len prebiehajúce, stále neukončené zúčtovacie obdobie.
SmartBill - verzia Štart
Aplikácia SmartBill vo verzii „Štart“ umožňuje spracovanie faktúr a detailov o prevádzke mobilných služieb len na úroveň celej spoločnosti. Výsledkom tohto spracovania sú detaily o prevádzke (napr. podrobné výpisy), vrátane zohľadnenia dohodnutých zliav resp. špecifických podmienok pre danú spoločnosť. Tieto výstupy je možné následne spracovať v iných aplikáciách (napr. súbor vo formáte .csv spracovať v aplikácii MS Excel a podobne).
Aplikácia SmartBill vo verzii „Štart“ poskytuje tieto základné funkcionality:
- Podrobný výpis prevádzky
- Poplatky a prevádzku
- Základné analýzy
- Základné reporty
Aplikácia SmartBill vo verzii „Štart“umožňuje prístup len pre rolu „Administrátor“. Tento prístup je určený pre osobu resp. osoby, ktoré budú spúšťať spracovanie dát a generovať reporty.
SmartBill - verzia Pro
Aplikácia SmartBill vo verzii „Pro“ umožňuje spracovanie faktúr a detailov o prevádzke mobilných služieb, vrátane funkcií, akými sú napr.:
- Definovanie štruktúry spoločnosti
- Nastavenie Finančných limitov pre jednotlivých používateľov
- Vyhodnocovanie prevádzky používateľov
Výsledkom spracovania sú napr. reporty, detaily o prevádzke, podrobné výpisy. Tieto výstupy môžu byť ďalej spracúvané inými aplikáciami (napr. súbor vo formáte .csv spracovať v aplikácii MS Excel a podobne) a využívané v interných procesoch (napr. zrážky zo mzdy za nadspotrebu, pričom ako podklad slúžia dáta, vygenerované aplikáciou SmartBill; samotné procesy, súvisiace so zrážkou zo mzdy, sú už čisto v réžii konkrétnej spoločnosti).
Cenník
Produkt | Balík / popis | Cena |
---|---|---|
SmartBill Štart | aplikácia | bezplatne |
SmartBill Pro | 1 - 50 analyzovaných SIM čísiel | 1,40 EUR bez DPH / 1 SIM |
SmartBill Pro | 51 - 100 analyzovaných SIM čísiel | 1,20 EUR bez DPH/ 1 SIM |
SmartBill Pro | 101 - 300 analyzovaných SIM čísiel | 1,00 EUR bez DPH / 1 SIM |
SmartBill Pro | 301 - 600 analyzovaných SIM čísiel | 0,80 EUR bez DPH / 1 SIM |
Školenie k obsluhe SmartBill Pro | Jednorazový poplatok | 400 EUR bez DPH |
Nastavenie služby SmartBill Pro | Jednorazový poplatok | 400 EUR bez DPH |

Telekom Cloud Backup
Najmodernejší spôsob zálohy a synchronizácie dát, ktorý vám umožní ich obnovu v prípade krádeže, vymazania alebo zničenia.
Medzi najčastejšie dôvody straty dát patrí ľudská chyba, zlyhanie disku či malware útok. Ochráňte vašu firmu pred podobnými nepríjemnosťami a zálohujte si dáta so softvérom Telekom Cloud Backup.
Šifrovaná záloha dát v cloude
Inovácia
TelekomCloud Backup predstavuje najmodernejší spôsob zálohy a synchronizácie dát. Aby ste o nič neprišli.
Bezpečnosť
TelekomCloud Backup automaticky zálohuje firemné dáta z počítačov, tabletov, mobilov a serverov v zašifrovanej podobe do dátových centier.
Riešenie pre každého
Aplikácia SmartBill vo verzii „Štart“ umožňuje spracovanie faktú
Rýchla, jednoduchá a efektívna ochrana dát
- Záloha dokumentov
- Šifrované úložisko ako aj prenos dát z/na server AES256 kľúčom
- Inkrementálne zálohovanie po verziách
- Prístup z akéhokoľvek zariadenia a aj cez webový prehliadač
- Automatická synchronizácia a zálohovanie
- Online šifrované úložisko dokumentov
- Zdieľanie dokumentov v úložisku
Podporované platformy
- Windows XP a vyšší
- Android 4.0 a vyšší
- Linux
- Windows Server 2003+
- iOS
- MS Exchange 2007, 2010, MS SQL, MySQL, PostgreSQL
- Sieťové disky
Funkcionality
TelekomCloud Backup Basic | |
---|---|
desktop s OS Windows |
|
Mobilné platformy s OS Android |
|
Web |
|
TelekomCloud Backup Pro | |
Obsahuje všetky funkcie Basic verzie | |
Dodatočné funkcie |
|
Cenník
Produkt | Objem dát | Max. počet užívateľov | Cena / mesiac |
---|---|---|---|
Basic 50 | 50 GB | 1 | 4 EUR bez DPH |
Basic 100 | 100 GB | 1 | 7 EUR bez DPH |
Basic 1000 | 1000 GB | 1 | 12 EUR bez DPH |
Pro 20 | 20 GB | 5 | 4 EUR bez DPH |
Pro 50 | 50 GB | 10 | 10 EUR bez DPH |
Pro 100 | 100 GB | 15 | 17 EUR bez DPH |
Pro 200 | 200 GB | 20 | 29 EUR bez DPH |
Pro 500 | 500 GB | 30 | 49 EUR bez DPH |
Pro 1000 | 1000 GB | neobmedzene | 99 EUR bez DPH |
Pro 2000 | 2000 GB | neobmedzene | 149 EUR bez DPH |

Moon Purchase management
Komplexné technologické riešenie pre riadenie procesu obstarávania v stredných a veľkých organizáciách, a inštitúcie štátnej správy.
Aplikácia Moon Purchase vám poskytne komplexné technologické riešenie pre manažovanie procesu obstarávania v organizáciách či inštitúciách štátnej správy. Zjednodušte a zefektívnite váš biznis.
Čo so softvérom získate?
- automatizáciu procesu dopytovania, zbierania či vyhodnocovania ponúk, termínov dodania či nákupu
- automatizácia procesu schvaľovania nákupu prostredníctvom
- funkcie LeadBuyer
- automatické importovanie kontaktov a ďalších údajov do systému integrovaná elektronická aukcia s možnosťou použitia robota „AusBot“ na automatické zhadzovanie alebo prihadzovanie pre dodávateľov
Prečo Moon Purchase management?
- jednoduchá obsluha a prehľadnosť
- nevyžaduje inštaláciu
- dostupný v mobilných zariadeniach
- úspora času a peňazí
- automatické notifikácie
- história, projekty, úlohy
- import súborov Excel, export súborov Excel/PDF
- rozpoznávanie časových pásiem, mien a sadzieb DPH rôznych krajín
- SK a AJ jazyk
Cenník
Produkt | Cena |
---|---|
Moon Purchase management | od 275,00 EUR bez DPH / mesiac |
Mám záujem o ponuku
Vyplňte náš nezáväzný objednávkový formulár. Najneskôr do dvoch pracovných dní vás budeme kontaktovať.
Podmienky používania Softvérových služieb spoločnosti Slovak Telekom, a.s.
Podmienky spracovania a ochrany osobných údajov SaaS.
B2B - Aplikacny obchod
-
Meno stránky
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
Ceny bez DPH Ceny s DPH€+jednorazovo€mesačne -
Meno stránky
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
- ks€/mesačne
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
- ks€/mesačne
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
-
-
-
-
- SMS bola overená.
- E-mail bol overený.
-
- Statický text
-
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
-
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
-
-
-
-
-
-
-
-