• Aká je aktuálna spotreba na mojom mobilnom telefónnom čísle?

    Vašu spotrebu (prevolané minúty, SMS či dáta) v prebiehajúcom zúčtovacom období zistíte:

    - prostredníctvom mobilnej aplikácie Telekom, ktorú si môžete stiahnuť v Google Play alebo App store.

    - zaslaním SMS správy v tvare MIN alebo MINUTY na číslo 12323. Odoslaná SMS správa je spoplatnená podľa programu služieb, ktorý využívate, prichádzajúca SMS správa je bezplatná.

    - po prihlásení sa do zákazníckeho portálu Môj Telekom, časť Spotreba. Pre prihlásenie je potrebné zadať vaše prihlasovacie meno a heslo a overiť sa formou SMS. V prípade, že ešte nie ste zaregistrovaný, môžete tak urobiť na https://www.telekom.sk/sso-registracia.

    - na mobilnej stránke m.telekom.sk (je nutné prezeranie cez mobilný internet vo vašom telefóne, nie cez WiFi).

    - osobne v ktoromkoľvek Telekom Centre.

    Doplňujúce informácie:
    Informácie o spotrebe sú aktualizované priebežne, majú len informatívny charakter a umožňujú orientačné overenie stavu spotreby počas aktuálneho zúčtovacieho obdobia. Z dôvodu technického obmedzenia služby, informácie o spotrebe nezahŕňajú roamingovú prevádzku a nie sú zohľadňované ani presunuté voľné minúty z predchádzajúceho zúčtovacieho obdobia.

Viac informácií nájdete v našej encyklopédii Wiki

PREJSŤ DO WIKI