-
Ako funguje Odkazová služba?
Telekom vám poskytne vašu vlastnú odkazovú schránku, kde sa vám budú ukladať hovory v nasledovných prípadoch:- ak ste nedosiahnuteľný (máte vypnutý mobilný telefón alebo sa náhodou nachádzate mimo územia pokrytia signálom)
- ak nepreberiete hovor
- ak ste obsadený
Výber odkazov
- z vlastného telefónu zavolajte číslo 123 99
- z iného telefónu (mobilného alebo pevného) zavolajte číslo 0903 333 999 (prípadne +421 903 333 999 zo zahraničia)
- vložte číslo vašej schránky (vaše telefónne číslo bez nuly na začiatku)
- vložte váš bezpečnostný kód
váš bezpečnostný kód je prednastavený na 9999. Zvoľte si iné 1 až 6-miestne číslo!
Spoplatňovanie- aktivácia služby a jej používanie je bezplatné
- výber odkazov z odkazovej schránky je bezplatný (platí len pre používateľov mesačných programov služieb pri volaniach z vlastného telefónu)
Používanie odkazovej služby
Prehrávanie odkazov: po vstupe do odkazovej schránky stlačte 1.
Po vypočutí (každého) odkazu máte tieto možnosti: stlačením tlačidla 2 uložíte odkaz, tlačidlom 3 odkaz vymažete.
Nahratie osobného uvítania (ak ste to už neurobili počas "Všeobecného úvodu" pri prvom vstupe do odkazovej služby): po vstupe do HLAVNÉHO MENU odkazovej služby stlačte 341. Po zaznení signálu si nahrajte svoje nové osobné uvítanie v dĺžke max. 30 sekúnd. Po nahraní stlačte # a postupujte podľa pokynov hlásky.
Zmena bezpečnostného kódu: po vstupe do HLAVNÉHO MENU odkazovej služby stlačte:
344, potom zadajte váš nový bezpečnostný kód (1 až 6-miestne číslo) a potvrďte #.
Nastavenie presmerovania hovorov do odkazovej schránky: Aby ste mohli správne používať odkazovú službu, najprv si musíte nastaviť presmerovania na vašom mobilnom telefóne.
Okamžité presmerovanie: všetky prichádzajúce hovory budú okamžite presmerované do vašej odkazovej schránky.Aktivácia Stav Deaktivácia ** 21 * 333 666 # (odoslať) * # 21 # (odoslať) ## 21 # (odoslať)
Presmerovanie v prípade, že váš mobilný telefón je obsadený: v prípade ak práve telefonujete budú všetky prichádzajúce hovory presmerované do vašej odkazovej schránky.
Aktivácia Stav Deaktivácia ** 67 * 333 666 # (odoslať) * # 67 # (odoslať) ## 67 # (odoslať)
Presmerovanie v prípade, že neodpovedáte: všetky prichádzajúce hovory budú presmerované do vašej odkazovej schránky, ak neodpovedáte na prichádzajúci hovor zdvihnutím do 30 sekúnd.
Aktivácia Stav Deaktivácia ** 61 * 333 666 # (odoslať) * # 61 # (odoslať) ## 61 # (odoslať)
Ak si želáte skrátiť čas vyzváňania, po ktorom sa uskutoční presmerovanie, použite príkaz: * * 61 * 333 666 * * čas # (kde čas môžete zadať v rozmedzí od 5 do 30 sekúnd s intervalom 5 sekúnd).Presmerovanie v prípade, že ste nedosiahnuteľný: všetky prichádzajúce hovory budú presmerované do vašej odkazovej schránky, pokiaľ máte vypnutý telefón, alebo ste mimo pokrytia signálom.
Aktivácia
Stav
Deaktivácia
** 62 * 333 666 # (odoslať/vytočiť ako hovor)
* # 62 # (odoslať/vytočiť ako hovor)
## 62 # (odoslať/vytočiť ako hovor)
Presmerovania je možné nastaviť aj cez MENU vášho MT (pozri PRÍRUČKU PRE POUŽÍVATEĽA).
Viac informácií nájdete v našej encyklopédii Wiki
PREJSŤ DO WIKI