• Ako funguje Odkazová služba?

    Telekom vám poskytne vašu vlastnú odkazovú schránku, kde sa vám budú ukladať hovory v nasledovných prípadoch:
    • ak ste nedosiahnuteľný (máte vypnutý mobilný telefón alebo sa náhodou nachádzate mimo územia pokrytia signálom)
    • ak nepreberiete hovor
    • ak ste obsadený

    Výber odkazov

    • z vlastného telefónu zavolajte číslo 123 99
    • z iného telefónu (mobilného alebo pevného) zavolajte číslo 0903 333 999 (prípadne +421 903 333 999 zo zahraničia)
    • vložte číslo vašej schránky (vaše telefónne číslo bez nuly na začiatku)
    • vložte váš bezpečnostný kód

    váš bezpečnostný kód je prednastavený na 9999. Zvoľte si iné 1 až 6-miestne číslo!

    Spoplatňovanie

    • aktivácia služby a jej používanie je bezplatné
    • výber odkazov z odkazovej schránky je bezplatný (platí len pre používateľov mesačných programov služieb pri volaniach z vlastného telefónu)

    Používanie odkazovej služby

    Prehrávanie odkazov: po vstupe do odkazovej schránky stlačte 1.
    Po vypočutí (každého) odkazu máte tieto možnosti: stlačením tlačidla 2 uložíte odkaz, tlačidlom 3 odkaz vymažete.

    Nahratie osobného uvítania (ak ste to už neurobili počas "Všeobecného úvodu" pri prvom vstupe do odkazovej služby): po vstupe do HLAVNÉHO MENU odkazovej služby stlačte 341. Po zaznení signálu si nahrajte svoje nové osobné uvítanie v dĺžke max. 30 sekúnd. Po nahraní stlačte # a postupujte podľa pokynov hlásky.

    Zmena bezpečnostného kódu: po vstupe do HLAVNÉHO MENU odkazovej služby stlačte:
    344, potom zadajte váš nový bezpečnostný kód (1 až 6-miestne číslo) a potvrďte #.

    Nastavenie presmerovania hovorov do odkazovej schránky: Aby ste mohli správne používať odkazovú službu, najprv si musíte nastaviť presmerovania na vašom mobilnom telefóne.

    Okamžité presmerovanie: všetky prichádzajúce hovory budú okamžite presmerované do vašej odkazovej schránky.

    Aktivácia Stav Deaktivácia
    ** 21 * 333 666 # (odoslať) * # 21 # (odoslať) ## 21 # (odoslať)

    Presmerovanie v prípade, že váš mobilný telefón je obsadený: v prípade ak práve telefonujete budú všetky prichádzajúce hovory presmerované do vašej odkazovej schránky.

    Aktivácia Stav Deaktivácia
    ** 67 * 333 666 # (odoslať) * # 67 # (odoslať) ## 67 # (odoslať)

    Presmerovanie v prípade, že neodpovedáte: všetky prichádzajúce hovory budú presmerované do vašej odkazovej schránky, ak neodpovedáte na prichádzajúci hovor zdvihnutím do 30 sekúnd.

    Aktivácia Stav Deaktivácia
    ** 61 * 333 666 # (odoslať) * # 61 # (odoslať) ## 61 # (odoslať)


    Ak si želáte skrátiť čas vyzváňania, po ktorom sa uskutoční presmerovanie, použite príkaz: * * 61 * 333 666 * * čas # (kde čas môžete zadať v rozmedzí od 5 do 30 sekúnd s intervalom 5 sekúnd).

    Presmerovanie v prípade, že ste nedosiahnuteľný: všetky prichádzajúce hovory budú presmerované do vašej odkazovej schránky, pokiaľ máte vypnutý telefón, alebo ste mimo pokrytia signálom. 
     

    Aktivácia

    Stav

    Deaktivácia

    ** 62 * 333 666 # (odoslať/vytočiť ako hovor)

    * # 62 # (odoslať/vytočiť ako hovor)

    ## 62 # (odoslať/vytočiť ako hovor)


    Presmerovania je možné nastaviť aj cez MENU vášho MT (pozri PRÍRUČKU PRE POUŽÍVATEĽA).

Viac informácií nájdete v našej encyklopédii Wiki

PREJSŤ DO WIKI