• Ako môžem požiadať o zrušenie zmluvy pre službu pevnej siete Telekom?

    Ukončenie zmluvy o pripojení realizujeme na základe náležite vyplnenej a podpísanej písomnej výpovede.

    O zrušenie služieb môže požiadať majiteľ alebo splnomocnená osoba osobne, prostredníctvom predajného miesta Telekom Centra.

    Druhá možnosť je smerovať žiadosť na zrušenie služby pevnej siete Telekom písomne:

    na adresu: Slovak Telekom, Centrum služieb zákazníkom, Bajkalská 28, 81762 Bratislava.

    Písomná žiadosť musí obsahovať:

    - meno a priezvisko alebo obchodné meno/názov,

    - trvalé bydlisko alebo sídlo/miesto podnikania,

    - rodné číslo alebo IČO,

    - telefónne číslo, ktoré vám bolo pridelené na základe Zmluvy a telefónne číslo, na ktorom ste zastihnuteľný,

    - dátum a podpis

    - odtlačok pečiatky, ak je uvedená vo výpise z Obchodného registra alebo v inom dokumente, preukazujúcom právnu subjektivitu a spôsob konania v mene podniku

    - popis požadovaného úkonu - a teda vypovedanie zmluvy.

    Zrušenie služby pevnej siete Telekom je bezplatné iba v prípade, ak zákazník nemá platnú dobu viazanosti. V opačnom prípade účtujeme zmluvnú pokutu v zmysle cenového výmeru akcie, ktorú zákazník od našej spoločnosti využil. V zmysle platného cenníka, zrušenie služby realizujeme s mesačnou výpovednou lehotou. To znamená, že výpovedna lehota uplynie posledným dňom kalendárneho mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom zákazník podá výpoveď.