• Prečo v portáli Môj Telekom nevidím svoje faktúry?

    Ak ste rezidenčný zákazník

    Ak nevidíte svoje faktúry, vaše produkty a služby máte k účtu Môj Telekom pripojené bez možnosti prezerať a platiť faktúry. Sú tri možnosti, ako postupovať:

    1. Aktivácia Dohody o elektronickej komunikácii

    Ak ste vlastníkom služieb vy, aktivujte si Dohodu o elektronickej komunikácii a všetky produkty a služby sa vám automaticky zobrazia v portály Môj Telekom s možnosťou pozerať a platiť faktúry, sťahovať podrobné výpisy, objednávať doplnkové služby a podpisovať zmluvy. Prečítajte si viac o tom, ako si môžete aktivovať Dohodu o elektronickej komunikácii. Ak ste si už elektronickú komunikáciu aktivovali, stačí sa do portálu prihlásiť s e-mailom, ktorý je uvedený na dohode.

    2. Pripojenie rodného čísla

    Ak ste vlastníkom služieb vy a neželáte si využívať všetky výhody Elektronickej komunikácie, môžete si pripojiť k vášmu účtu rodné číslo.
    Automaticky sa vám pripoja všetky produkty, ktoré sú naviazané na toto RČ, aj s možnosťou pozerať a uhrádzať faktúry. Viac sa dozviete v tomto  návode na pripojenie rodného čísla.

    3. Získanie prístupu od vlastníka služieb

    Ak NIE ste vlastníkom služby, môžete požiadať vlastníka, aby vám pridelil oprávnenie spravovať produkty a služby aj s možnosťou prezerať si a platiť faktúry. Tu nájdete detailný návod na pridelenie takéhoto oprávnenia. Detailný prehľad rozsahu oprávnení nájdete v tejto tabuľke.


    Ak ste firemný zákazník

    Ak si chcete v portáli Môj Telekom prezerať a platiť faktúry, je potrebné pripojiť si vaše služby produkty prostredníctvom IČO.
    Tu nájdete detailný návod na pripojenie produktov pre firmu.