Vyplnením nasledujúceho formulára si vytvoríte žiadosť na zmenu inkasa na Vaše služby v Telekome.
Po spracovaní Vami požadovanej zmeny Vám bude doručená SMS správa s údajmi, ktoré budete potrebovať, aby ste si mohli aktivovať inkaso na Vašom bankovom účte.
Nezabudnite si vo Vašej banke zadať nový súhlas s inkasom, inak nebude spôsob platby inkasom aktívny.
Identifikačné údaje zákazníka
Pre vytvorenie podkladov na zmenu inkasa potrebujeme identifikovať zákazníka, ktorého služby platíte inkasom.
Kód adresáta je 10-miestny identifikátor vašich služieb. Nájdete ho na prvej strane faktúry, v pravom hornom rohu.
Kontaktné údaje majiteľa účtu
Uveďte kontaktné údaje vlastníka bankového účtu, na ktorý sa má zriadiť inkaso.
Inkasné údaje
Údaje potrebné pre aktiváciu inkasa.